úterý 15. července 2014

Babylips nebo Eos?

Ahoj,dneska vám napíšu takovou recenzi,nebo spíše srovnám produkty.Budu srovnávat eos a babylips.Já osobně mám doma oba dva a jsem s nimi spokojená.Ale s každým v jiným ohledu.No,nebudu to zdržovat hned začneme!

EOS
Začala bych u balzámů eos.Je to takové roztomilé vajíčko,které když odšroubujete,tak vás překvapí balzám ve tvaru polokoule.Strašně krásně voní!Já mám "příchuť" summer fruit,která je neskutečně vhodná na léto.Zato hydratuje jako obyčejný balzám,který seženete v každé drogerii.

+roztomilé balení

+vůně

-hydratuje jako obyčejný balzám

BABYLIPS
Takže babylips mám hydratační,tedy modrý.Hodně lidí tvrdí,že má úžasnou vůni,ale mě nepřijde nějaká suprová.Je klasicky vysunovací,jako obyčejný balzám.Balení tedy nic moc,ale úžasně hydratuje rty!Mám problém s popraskanými,vysušenými rty a hodně hydratačních balzámů mi nepomohlo.Ale tenhle je senzační!Krásně hydratuje a pomáhá popraskaným rtům.

+hydratace

-obyčejné,nezajímavé balení


Shrnula bych to asi takhle.Pokud sháníte obyčejný balzám s roztomilým balením,určitě sáhněte po eos balzámech,ale pokud sháníte něco skvělého na vysušené rty,sáhněte po hydratačním babylipsu:).


Tak co?
Po jakém balzámu sáhnete vy?:)

6 komentářů:

  1. Já osobně mám stejný eos:) voní úžasne a navic i božsky voni:OODD
    http://purplepineap.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejný názor Eos nedělá nic...jen hydratuje a to po půl hodině na rtech není stopa po tom že jsem si ho natřela. Baby lips je podle mně lepší něco s těmi rty udělá já mam doma tři a miluju je :) , mně se teda líbí obal i od Baby Lipsu je to cute :D
    http://beautyfromgirs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím no, ale Eos podle mě hydratuje a i pomáhá na vysušené rty. Mám odzkoušeno, rty jsou jemnější a i dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny blog♥inač ten eos vyzerá skvelo
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem eos ještě neměla tak nemůžu posoudit, ale strašně bych chtěla vyzkoušet :)

    www.janadvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem jednou četla článek o baby lips a strašně ho chci, bohužel v DM jsem chodila asi hodinu a nic jsem nenašla :-( to samé v jiném DMku a opět jsem ho nenašla, mohu se zeptat, ty jsi ho koupila kde? Jinak EOS to vypadá strašně roztomile, možná si to pořídím :)

    PS : Díky za komentář na blogu, udělal mi radost.Zkus ty rady,nebo vyčkej, každý tvůj blog objeví a máš nádherný roztomilý design, který je k nakousnutí :D :)

    OdpovědětVymazat