pátek 1. srpna 2014

July's favourites

Ahoj:) Po delší době je tu zase článek.Jsem zrovna na chatě a chytám tu wifi od souseda :D My totiž na chatě wifi nemáme...Takže momentálně sedím na dece a leze po mě asi milion mravenců.Ale prostě jsem si řekla,že ten článek musím napsat.Vracíme se až v neděli a to ještě musíme jít na oslavu sestřenice.Už  je totiž vlhká 13! No nebudu tu psát zbytečný řeči a rovnou se do toho pustíme.

Začnu kosmetikou.Mám tu 2 věci,které jsou v haulu.Je to tedy Camouflage cream od Catrice a řasenku Great Lash od Maybelline.2 holčiny mě psali,abych udělala recenzi na ten Camouflage cream,ale já ji nejspíš neudělám,protože je těchhle recenzí hodně.Jinak o těchhle produktech jsem už psala,takže si to můžete přečíst zde:).



Další tu mám sprchový gel od Baley.Je to ten melounový z limitované edice.Bože!Do toho jsem se totálně zamilovala!Prostě ta jeho vůně je dokonalá!Určitě si ho koupím do zásoby.Taky přemýšlím o tom mangovým,který taky tak krásně voní.Stojí 31kč,takže je i levný.



Mám tu 2 laky.Jeden je od Maybelline a druhý je od Miss Sporty.Oba dva jsou naprosto skvělí a myslím si ,že se i hodí na léto.Ten od Maybelline je takový "Barbie". Je z edice Bleached neons.Nevím jestli je to limitka nebo ne.Každopádně jsou všechny laky totálně boží.Já mám ten růžový a ještě ten světlounce oranžový.Vydrží mě tak 4 dny,někdy víc někdy míň,podle toho co dělám.Od Miss sporty mám rychleschnoucí a číslo odstínu je 326.Je takový červeno-růžový.Já mám asi nejvíc laků růžových.Jsem na ně strašnej úchyl.Ten ukazováček mám natřen taky lakem od Miss Sporty a je to odstín 036.Tyhle laky jsou hodně levný a vydrží strašně dlouho,takže se vyplatí.Lak od Maybelline stojí 40kč a od Miss Sporty 30kč:)Ale hodně to záleží na obchodech.(2. obrázek mám stažen z internetu,protože na chatě lak nemám)




Poslední věc,kterou mám v kosmetice je řasenka od VeryMe.Je to značka z Oriflamu.Tu řasenku mi doporučila a objednala kámoška.Má z ní totiž strašně krásný,dlouhý řasy a mě zajímalo,jaká řasenka tohle může udělat.Kartáček není nějaký extra,ale krásně prodlužuje a rozčesává řasy.Jedninou nevýhodou je,že nanáší málo řasenky.Já tedy nejdřív použiji řasenku Great Lash a potom si nandám tuhle.Je hodně dobrá na spodní řasy a určitě doporučuji.Stála 50kč,což je skoro zadarmo.


Kosmetika tedy tímto končí a jdeme na "nekosmetické věci".


1.Nejoblíbenější písnička - já momentálně poslouchám hodně písniček,ale nejvíc asi Mr Probz - Waves [Robin Schulz Remix].
2.Nejoblíbenější seriál - jak jsme teď s rodiči na chalupě tak tu máme akorát 10 programů na televizi a já momentálně ujíždím na Simpsnech:3
3.Nejoblíbenější film - DIVERGENCE!!!! Já ten film totálně zbožňuju! Ale rozhodně je lepší knížka!

To by bylo dneska všechno:) Doufám,že se vám článek líbil!:)
xx





8 komentářů:

  1. Ahoj nominovala jsem tě na libster awards :) www.terr-inka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ty laky :3

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj:) jak si přidala ty melouny na pozadí?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, můžu se zeptat, máš ty nehty svoje, nebo gelové? :)
    Děkuju za odpověď a musím Tě odebírat, krásný článek, opravdu! :)
    www.beautifulwhile.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty s lakem Miss Sporty jsou moje:)Ty druhé jsou stáhlé z internetu,takže nevím.
      Děkuju moc:))

      Vymazat
  5. Pěkný článek :D
    Korektor od Catrice naprosto zbožnuji a sprcháč od Baley je taky dokonalý.
    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat