neděle 20. července 2014

Mini haul

Ahoj:)Jak si užíváte prázdniny?Já celkem fajn.Ve čtvrtek jsem byla na nákupech a nakoupila jsem si čtyři věci se kterými se chci vám podělit.

První věc co tu tady mám je Camouflage cream od Catrice.Určitě všichni znáte!Četla jsem na něj skvělý recenze a tak jsem neodolala a taky jsem si ho pořídila.Zatím jsem s ním nadmíru spokojená.Krásně kryje a i cena je přijatelná.Stál myslím okolo 70kč.
Hned jsem si k němu koupila štětec,který je z drogerie Rossmann.Za tu cenu je skvělý,ale na štětce ze Sephory a Douglasu nemá.Stál 60kč.
Po čem jsem hodně dlouho toužila byla řasenka Great lash od Maybelline.Má dokonalý kartáček,který rozčeše řasy,dodá jim objem a barvu.Je fakt dokonalá a zatím moje nejoblíbenější řasenka!Kupovala jsem ji ve slevě za 60kč,normálně stojí 120kč:).
Poslední věc co tu mám jsou odličovací ubrousky značky Rival de Loop.O této značce jsem popravdě nikdy neslyšela,ale uchvátili mě svojí vůní!Voní úžasně po mangu a je to limitovaná edice.Já mám strašně citlivou pleť,takže asi 90% odličovacích ubrousků mi dělá červené fleky na obličeji.Tyhle jsou skvělé,žádné fleky nedělají a skvěle odlíčí,takže jenom doporučuji:) Stály mě 45kč a je tam 25 kusů.



Tohle je tady celý článek,dneska byl kratší,ale snad to tolik nevadí.
Užívejte si prázdiny!

7 komentářů:

  1. Prosím napísala by si recenziu na ten korektor od Catrice?vopred ďakujem♥
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. říkám si, co je na té řasence tak zázračného, když se na její kartáček podívám vůbec mě nezaujme, ale je to možná tím, že mám ráda velké kartáčky.
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tu řasenku mám v plánu si pořídit, tak uvidíme, jestli se k tomu taky dostanu. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To by bylo super, kdyby jsi udělala tu recenzi na camouflage od catrice! :)

    http://alexaginger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ten štetec mám a pekný blog :))
    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat