čtvrtek 18. září 2014

Recenze na lak od S-he

Nazdárek.Asi jste si všimli,že zmizlo několik článků.No,abych pravdu řekla tak jsem s nimi nebyla vůbec spokojená a nelíbily se mi.Takže jsem si řekla,že je prostě vymažu.A taky se teď budu hodně snažit,aby články byly zajímavé a nebyly nudné.

Tento článek bude úplně první recenze,kterou píšu.Bude na lak od S-he,který jsem si koupila asi tak před měsícem a nejsem s ním úplně spokojená.Řekla jsem si,že by vás to mohlo zajímat,jelikož z mého okolí moc lidí laky od S-he nepoužívá.

Strašně dlouho jsem v drogériích hledala matně bílý lak.Přišlo mě,že ho všechny značky přestaly najednou vyrábět,protože jsem jich zhruba před měsícem viděla strašně moc.Každopádně,když jsem jednou byla s mamkou nakupovat v DM a uviděla jsem,že značka S-he má takový lak,okamžitě jsem po něm sáhla a bylo mě úplně jedno,že stojí 65kč.Když jsem si s ním později lakovala nehty,zas tak moc jsem spokojená nebyla.Výsledek ušel,ale průběh byl strašný.Zde je tedy už moje samotná recenze.

                                                       Vnějšek

Takhle tedy vypadá samotná lahvička s lakem.Na pohled je lahvička zajímavá,ale z druhého pohledu je strašně nepraktická.Když si lakuji nehty tak preferuji kulaté víčko,protože se mi lépe přechytává a je podle mě mnohem lepší.Zvlášť,když jsem poprvé zavírala lak,tak jsem ho chtěla dopnout co nejvíc, aby se mi nevylil.Podařilo se,ale vršek zůstal na jiném místě než by měl a nevypadá to moc hezky.Na obrázku je to trošku vidět.Taktéž mám problém s otevíráním.Většinou,když lak otevírám tak mi zůstane krychlička v ruce(viz.obrázek).Tohle mě strašně dokáže vytočit.

Vnitřek(konzistence)

Když jsem si lakovala tímhle lakem poprvé,byla jsem překvapená.Bohužel nepříjemně.Štěteček je na můj vkus strašně maličký,takže jsem si musela nehet přetírat mockrát,což nebylo zrovna ideální,protože se brzy začaly dělat cucky.Lak je strašně moc tekutý a hoooodně teče.Takže když jsem si namočila štěteček,otřela jsem si ho o okraje lahvičky a dala se do lakování,tak mi asi 3 obrovitánské kapky káply přímo na nehet.Je to fakt strašný a tohle se mi stalo ještě několikrát.Ale zase musím uznat,že barva laku je perfektní.Musíte dát samozřejmě 2 vrstvy,ale to dává snad každý.
Lak je rychleschnoucí,což můžu potvrdit.Schne opravdu rychle.Výdrž laku  není nějaká bombová.Vydržel mi přibližně 3 dny,než se začaly loupat kraje.Ta výdrž mě hodně mrzela,protože jsem doufala,že za tu cenu vydrží delší dobu.

Tohle by byla tedy celá recenze.Byla hodně krátká,ale myslím si,že jsem všechno podstatné napsala:)Doufám,že se vám článek líbil a že nejste naštvaní,že dlouho nebyl článek.Kdybyste se ptali tak je to odstín 115:)
xoxo Terez

5 komentářů:

  1. Mám domá tiež lak od tejto značky,akurát v mentolovej farbe a vôbec nie som spokojná!! Presne tak ako si napísala,nie je zovňajšok,ale aj vnútro je odveci.Mne zas nemohol zaschnúť,je podľa mňa veľmi mäkký..držala som lak 25 minút,potom som niečo chytila a samozrejme,že som si to poškodila.Nikdy si lak od tejto značky nekúpim..maximálne nespokojná,aj keď odtieň je krásny.

    Mimochodom,na mojom blogu e giveaway,tak ak by si chcela,kľudne sa pridaj..myslím si,že sú to celkom zaujímavé veci :)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám rovnakú skúsenosť ako Patrícia. Vôbec to nechcelo zaschnúť :(

    Poď ku mne na GIVEAWAY
    Nika

    OdpovědětVymazat
  3. Zkusila jsem od s-he lak taky.Měla jsem černý.Nebyla jsem s tím spokojená a mrzelo mě takové koupě.Lak nechtěl vůbec zaschnout a byl strašně olejovitý.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tvůj blog se mi velice líbí, proč už nepřidáváš další články? :((( Je to veliká škoda...

    OdpovědětVymazat