pondělí 4. srpna 2014

Liebster Award | TAG

Zdravím.
Dneska to bude opět TAG.2 blogerky Peťa a Terka (blogy budete mít pod článkem) mě nominovali na Liebster Award:)Tímto jim děkuju a hnedka začnu.


Pravidla: 
- Poděkovat blogerce,která vás nominovala.              
- Napsat 11 faktů o sobě.                           
- Odpovědět na otázky, která vám blogerka zadá.                          
- Nominovat další blogery aby odpověděli na vaše otázky.

Fakty : 
-Nesnáším komáry          
 -Večer si nejraději čtu knížky nebo blogy          
- Když dělám projekt do školy tak ho dělám minimálně 3 hodiny,musí být prostě dokonalej           
- Nenávidím 12ti-letý holky,který píšou,že mají strašně těžkej život          
- Mám doma víc jak 30 medailí a 10 diplomů(nechce se mi to momentálně počítat)           
- Nechce se mi do nový školy           
- Miluju čtení,nechápu lidi co nečtou           
- Nejraději bych byla zase malý dítě a dováděla na hřišti           
- Mobil mám xperii miro           
- Dneska jsem celej den sledovala youtube           
- Na facebooku se nic neděje :'( 


Otázky od Peti :
1.Slyšela jsi o mém blogu?
Ne,viděla jsem ho na fb.


2. Věříš na duchy?
Ano.


3. Tvůj nejoblíbenější seriál nebo film?
Hunger Games a Divergence


4. Blogerky, které nejčastěji sleduješ.
Já jich mám strašně moc,to takhle nejde napsat:)


5. Zbíráš něco?
*S.Nene.


6. Zajímáš se o kosmetiku? Jestli ano, kterou máš nejraději?
Ano.Dekorativní.


7. Máš FB?
Ano.


8. Lakuješ si nehty?
Ano,ale poslední dobou se mi nějak nechce:D


9. Udělala jsi ve škole někdy nějaký průšvih?
Nejspíš ne.


10. Nejoblíbenější zpěvák/zpěvačka/skupina?
Od každého interpreta se mi líbí něco jiného.


11. Co nejhezčího ti někdy někdo dal za dárek?
Našeho Angieho:3

Otázky od Terky:
1. Těšíte se do školy?
Kdybych šla do staré,tak ano:)


2. Věnujete se přes prázdniny blogu více nebo méně?
Já jsem si ho založila tyto prázdniny,takže nevím:)

3. Dodržujete pitný režim?
Vůbec.

4. Jeli jste/jedete na dovolenou?
Byli jsme s rodinou na Novém Městě na Moravě a ještě jedu na soustředění.

5. Kam chodíte na školu?
Půjdu na BIGY

6. Máte nejlepší kamarádku?
Kamarádky

7. Rádi si kreslíte?
Jo,ikdyž to vůbec neumím.

8. Co si myslíte, že je nejlepší dárek pro nejlepší kamarádku?
Něco,co symbolyzuje vaše společné vzpomínky.

9. Sledujete módní trendy?
Ani ne.

10. Jaké je vaše šťastné číslo?
Nemám šťastné číslo:)

11. Váš oblíbený nápoj pro parné dny?
Voda s citronem a mátou.

Nominovaní:
http://beanordinarygirl.blogspot.cz/
http://hatersaremyinspiration.blogspot.cz/
http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

Otázky pro nominované:
1.Máš nějaký zlozvyk?
2.Nosíš dioptrické brýle?
3.Co si myslíš o mém blogu?
4.Máš nějaké sourozence?
5.Jaký máš telefon?
6.Fotila si někdy zrcadlovkou?
7.Co máš nejraději na klucích?
8.Máš nějaké oblíbené vlogery?
9.Jaký korektor používáš?
10.Jaký máš názor na náramky z gumiček?
11.Máš snapchat?

Tak tohle je teda vše.Byl to strašně dlouhý TAG.Ještě jednou děkuji holkám,které mě nominovali:)
Zatím paaa.
xx

Peťa - blogladysbag.blogspot.cz
Terka - www.terr-inka.blog.cz

                        

5 komentářů:

  1. Jsem moc ráda že jsi ho udělala ;)

    blogladysbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně :) odkud jsi?
    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za nomináciu :) tag je hotový http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. blog www.hatersaremyinspiration.blogspot.cz změnil doménu na www.iownya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat